środa, 19 lipca 2017

Pierwsze Wrazenie Krakowa - Mateusz Rynczak



Moje pierwsze dwa tygodnie mieszkania w Krakowie się skończyły i już bardzo dużo zobaczyłem! W tygodniu spędzałem dużo czasu chodząc po rynku, probowałem różne Polskie jedzenie i zwiedzałem stare miasto. W tej pierwszej niedzieli moja cala grupa pojechała zwiedzić Wieliczkę i w tej przyszłej Sobotce zwiedzieliśmy Oświęcim. Już za tydzień będzie czas na wyjazd do Szczawnicy na ostatni tydzień w programie. Ogólnie po tych dwóch tygodniach moje wszystkie wrażenia o Krakowa się spełniały, dużo kolegów i koleżków spotkałem, i zabawy i imprezy były bardzo fajne. Mam nadzieje, że do końca tego programu tak będzie. Bardzo dziękuje wszystkim, którzy pomogli z tą całą wycieczką i życzę każdemu miłego czasu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz